Ruszyła kampania internetowa i prasowa

Ruszyła kampania internetowa i prasowa Trwająca kampania promuje reaktywację marki Optimus, a w szczególności rozbudowę sieci franczyzowej dla małych i średnich integratorów IT.

Reklamy pojawią się na łamach 11 tytułów prasowych (m.in.: Newsweek, Gazeta Prawna, Polityka, Puls biznesu, Reseller News, Computerworld, CIO) oraz na w największych portalach z branży:  IT, administracji, biznesu oraz edukacji. (egospodarka.pl, gazetaprawna.pl, gazeta-msp.pl. )
Powrót marki Optimus okazał się wielkim wydarzeniem w branży IT, o czym świadczyć mogą publikacje w najważniejszych mediach:

 

tech.pb.pl

bankier.pl

wyborcza.biz

forsal.pl

parkiet.com

OK, zamykam Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce cookie »